X

שמעו סיפור
"אנחנו צריכים לצאת מנקודת הנחה, שאם למשטר האירני תהיה פצצה גרעינית - הוא ישתמש בה"
/

"אנחנו צריכים לצאת מנקודת הנחה, שאם למשטר האירני תהיה פצצה גרעינית - הוא ישתמש בה"
Jun 25, 2025 • 00:47:17
במשך עשרות שנים בנתה אירן את תוכנית הגרעין שלה, ובתוך 12 ימי מלחמה עם ישראל, התוכנית הזו נפגעה אנושות. ובכל זאת, עדיין מוקדם לדעת אם היכולת של אירן לפרוץ לפצצה נשללה לחלוטין, והיכן ברחבי מדינת הענק מוסתר האורניום המועשר שעוד עלול לעשות לישראל, ולעולם כולו, כאב ראש לא קטן. דודי…
עדכון זמן הקפצנו אותך לנקודה הקודמת שעצרת
[לקרוא עוד...]
[פחות...]









