X

חולמים ניו יורק New York Dreamers
אני שונא לגור באמצע היער ,זה פסטורלי, אבל אני מעדיף את הבלגן של העיר, עם עומר גולן | Omer Golan
/

אני שונא לגור באמצע היער ,זה פסטורלי, אבל אני מעדיף את הבלגן של העיר, עם עומר גולן | Omer Golan
Jan 10, 2025 • 00:40:10
גם הסטרטאפיסט עומר גולן עזב את ניו יורק בגלל הקורונה ועבר להתגורר ביער מרוחק עם בני משפחתו. בניגוד לדן קינן, הוא מת לחזור. ״השלכת יפהפיה , השלג מקסים ובעלי החיים חביבים אבל אשמח לחזור לניו יורק בכל רגע. אשתו כל מעדיפה להישאר״.
עדכון זמן הקפצנו אותך לנקודה הקודמת שעצרת
[לקרוא עוד...]
[פחות...]









